fredag 14 oktober 2011

Fredag och helgen på ingång

God morgon kära blogg…

Idag är det fredag och det innebär fredagsmys hemma hos oss ikväll men även jobb för mig hela helgen, mindre roligt men som fattig student behövs det en liten extra inkomst!

Vad tyckte ni om dagisfotona? Visst blev dom bra…ja fullkomligt älskar dom speciellt syskonfotot men även lillemans charmiga “vill inte va me” foto =)

Har blivit hooked på wordfeud, d e fullkomligt sinnesjukt vad beroendeframkallande det spelet är….men blir så irriterad på folk som startar ett spel och inte avslutar, eller på dom som segar sig fram ;)

Nu ska jag bege mig ut med hunden sen kallar sängen på mig. Måste få sova lite innan jobb, ska ju till skolan först och därefter hinns d inte med ngn sömn. Går i skolan mellan 13.30-16 =(

Ha en skön fredag och en riktigt najs helg kära bloggläsare!

jag2

Inga kommentarer: