lördag 18 februari 2012

•Lördag•

Helgen är här igen, är det fler än jag som tycker tiden flyger iväg?
På dagens 2 do lista står mest storhandling, lek och mys... Kanske blir en tripp till Tygelsjö! I morgon är vi bortbjudna till en kurskamrat och hennes familj.
Nästa vecka är fullbokad till max..vet inte hur jag ska orka?! Speciellt onsdagen blir tuff. Skola, tandläkare och läkare samt jobb på natten, blir inte mkt sömn den dagen :/ torsdagen får gå då jag får sova och skippa skolan för d blir jobb även den natten!
Ibland önskar jag att jag kunde dela med mig av allt i bloggen, tankar och känslor, men det går inte alla gånger! Saker och ting kan lätt misstolkas tyvärr...
Kommer nog en dag då dagens tankar kommer i print här på bloggen! Mycket som händer i vårt liv för tillfället som kanske inte alls är något positivt just nu! Men vi går en ljusare framtid till mötes bara denna period blir avklarad... Kryptiskt? Ja antagligen... Går inte in mer i det ämnet!
Skolan går väl bra nu, har en tenta som jag väntar svar på och en tenta som ska göras i mars sen är jag på rätt sida igen! Så det kommer börjas plugga redan nu till omtentan i socialpolitik, bara måste sätta den!!!
Nu ska jag återgå till de busiga morgonpigga barnen!
Ha en skön lördag och helg!
Njut av livet tillsammans med era nära och kära, man vet aldrig när livet tar en annan vändning!

Inga kommentarer: