söndag 23 september 2012

Älskad & Saknad

Idag är en tung dag för mig, min pappa skulle ha fyllt 75 år idag! Istället för att fira det med pompa och ståt med familj och vänner blir det istället att gå till en kall kyrkogård och lägga en lilja på en sten med pappas namn på. Tända ett ljus och fälla en tår, en tår som är fylld av saknad.. .
I november är det 8 år sen han lämnade mig ensam, 8 år av en oerhörd saknad och smärta i mitt hjärta.. ett tomrum! Det som gör mest ont är att han aldrig fick chansen att få lära känna sina barnbarn och dem i sin tur har aldrig fått se sin morfar. Gud vad jag saknar dig älskade pappa, önskar det bara var en dröm den där dagen i november!
Vill ha min pappa här. ..inte liggandes begravd i marken.
Pappa, du kommer för alltid att finnas med mig och du är för alltid saknad av mig! Jag älskar dig! <3 Grattis på din dag, önskar jag kunnat få krama dig och önskar så att barnen hade fått pussa och få krama dig oxå.
Nu måste jag avsluta innan tårarna börjar falla allt tätare nerför min kind.. .Älskar dig pappa

Inga kommentarer: