onsdag 27 november 2013

Kyla, bak och C-uppsats


Dagarna blir kyligare och kyligare och man kan nästa förnimma snö i luften men inga små snöflingor faller ner på marken än. På gott och ont tycker vissa väl, själv älskar jag snö. Är det kallt ska det va snö också anser jag.
Tror ni vi får en vit jul? Jag tvivlar men hoppas innerligt att lite snö kommer iaf på självaste juldagen.
Livet på Lindeborg annars rullar på i vanlig ordning! Dagis lämningar och plugg, städ och tvätt osv det där vanliga =)
C-uppsatsen börjar så smått att ta form, tack och lov! 
Dagens lämning av Teo på dagis gick över förväntan, i vanliga fall bråkar, gnäller, gråter han men icke idag, nä idag fick jag en puss och ett hej då sen for han in och sprang bort till sin kompis. 
The magic of frinds <3 div="">
Kalas månaden, ja kalasen avlöser varandra denna November månad, som alla andra år....många födelsedagar både inom familjen och bland vännerna! På söndag har turen kommit hem till oss med att ha kalas, denna mamma fyller nämligen 25! skrev jag 25? menade så klart 37!?! Oj vad tiden går!
Nä nu ska jag ta tag i bakandet, läsandet och tvättandet! Ha en skön "lill-lördag" 
(och håll en eller två tummar för mig de närmsta veckorna)
Julstjärnor och pepparkaks bak har stått på schemat i helgen


Tilda fixar med pepparkakor medan mamma fixar sina berömda julstjärnor

Efter lite shopping sitter en fika bra på Waynes coffee house på gågatan

Inga kommentarer: