måndag 23 januari 2012

•berg- & dalbana•

Ställer man frågan till mig hur d e svarar jag per automatik jo d e bra! Men vill svara nä d e inte så bra! Vill för d första inte besvära andra med att svara på frågan varför inte, och för det andra vill jag inte vara svag!
Jag mår inte bra psykiskt...mer än så vill jag inte ta här på bloggen till allmän beskådning men tankar byggs på hela tiden och bryter ner mig, vet inte hur jag ska handskas med detta! Jag tar till flykten, flykten till pappas grav, där kan jag gråta ut o prata även om jag inga svar får!
Älskade pappa, varför lämnade du mig? Varför finns du inte här längre när jag verkligen behöver dig och dina råd? Du är så saknad av mig <3 Jag älskar dig pappa och jag hoppas innerligt att du har det bra där uppe hos alla fina änglar!
Ha en bra Måndag kära läsare....

Inga kommentarer: