söndag 8 januari 2012

Söndag kväll...

...& det nattas 2 små trötta troll! Sen är det dags för mig att köra mot Lund o jobbet. Sista natten för denna helgen, sen e jag ledig 2 helger framöver...riktigt skönt!
Bilden ni ser är vår fotovägg framför sängen i vårt sovrum... Har en liten justering att göra bara med fjärilstavlan som hänger i mitten, den ska flyttas lite mot höger ;)
Annars har här inte hänt så mkt, jag e rätt tråkig när jag har en jobbhelg! Sover mest om dagarna och när jag vaknar så tar barnen all min tid!
I veckan e d skolan på fredag bara men vi har ett grupparbete att bli klara me innan dess, ska till tandläkaren oxå :/ nästa vecka blir roligare för då ska jag tatuera mig :)) som jag längtar!
I natt ska jag göra lite skolarbete, se en film....The Notebook...grymt bra film om evig kärlek! Den är väldigt vacker... Utifrån den filmen ska vi sen analysera efter alla våra teorier vi lärt oss! Riktigt kul :/ eller inte! En svår uppgift!
Nu sover Tilda så jag måste avsluta bloggandet och fortsätta göra mig redo för jobb!
Haven fortsatt skön söndagskväll och en bra start på den kommande veckan!
Ciao!

Inga kommentarer: