tisdag 11 augusti 2009

Oj, d va länge sen sist....

Hej gott folk!

Upptäcker att det var ett bra tag sen jag skrev ngt sist, mkt beror på att jag jobbar kvällar samt att jag har tappat lusten att sitta här o skriva.
Dock lämnar jag ett litet inlägg nu till er.
Vi har hunnit med semestrar i Blekinge, Småland och små utflykter nu under sommaren...vi har haft en bra sommar med fint väder.
Nu är man tillbaka i vardagen igen med jobb o dagis. Dock kommer man inte jobba så länge till! ;)

Tilda har lärt sig att gå nu, bara ett par dagar efter sin 1½ års dag tog hon sista första stapplande steg och nu går hon mer o mer, dock föredrar hon att hasa på gumpen då hon kommer fortare fram på det viset än så länge. Men hon vill så gärna gå så hon gör det nästan för jämnan här hemma nu!

Tilda ska få ett syskon! Ja ni läste rätt......Tilda ska få ett syskon som beräknas komma 3 Mars 2010! Går in i vecka 12 imorgon och allt har sett bra ut hittills på lilla plutten. Även min mage är svår att dölja, redan från vecka 6 fick jag frågan om jag var gravid så då kan ni tänka er hur stor jag är nu! =O

Nä nu ska jag vila mig lite innan det är dags för möte på jobb innan mitt arbetspass!
Ha d bra tills nästa gång!

Jag har tatuerat mig under sommaren med ju =) Snart dags
för en till bakom...blir det Teo eller Tuva?! Ja d återkommer jag med!
Ciao!!!


















1 kommentar:

Maria och Elina sa...

GRATTIS!
Vad roligt med syskon!