söndag 5 juni 2011

Sol, värme, lek & utflykt

Värmen har kommit på besök men undrar hur länge den stannar?!?
Vågar man hoppas att sommaren är här nu för att stanna? Vi e ju
trots allt inne i Juni månad och det ska ju vara en sommarmånad!

Jag har haft en frivecka så dagis, städ och tvätt har stått på
schemat istället för jobb!

(nu bajsade hon på toaletten <3 duktig tjej)

Massor utav lek både på hemmaplan o bortaplan! Sol o mys....
I torsdags var vi i Skånes Djurpark och där hade barnen skojigt
medans vi som aldrig varit där ansåg att d var för dyrt och inte
alls värt pengarna!
Väl hemma väntade min privata frisör på mig som är under
utbildning och utan tvivel kan jag säga att hon kommer bli en grymt
bra frisör när hon är klar i skolan! Tack Emilia <3

Det blev toning i brun färg, slingor i rött för att få lite
skiftning i håret samt en klippning som resulterade i kort i nacken o
långt framtill! Jag är grymt nöjd....

Sen nu i helgen har vi varit ute mkt både på gården tillsammans med
familjen Gräntz och iväg på handlning, även en promenad till
Mobilia har klämts in.

Skoshopping till lilleman och mig, klädshopping till mig för en
gångs skull: linnen och shorts :(0
Tradera vinster i form av sandaler till båda barnen samt ett par byxor
till Teo!

Vi har haft en bra vecka och helg, nästa vecka är vi åter i arbete
ett par veckor innan semestern tar fart!

Ha en skön söndag kära blogg!

Inga kommentarer: