måndag 20 juni 2011

Tandläkar skräck!!

Ja jag har äntligen tagit mig i kragen och bokat en konsultation hos en tandläkare, bara d steget var ett stort steg för mig! Jag har sån grym tandläkarskräck att jag hellre går o har ont än att bokar en tid för att kolla upp detta!

tandläkareImorgon klockan 07,30 har jag fått en tid till en tandläkare i stan, WiiSmile och jag är jäkligt nervös! Känner mig gråtfärdig o dann….dom ska visserligen inte göra ngt imorgon mer än att titta men bara att behöva gå in genom dom dörrarna som leder en in till ett sterilt väntrum där man hör i bakgrunden hur det borras och har sig……… ger mig ilningar och svettningar i hela kroppen, jag blir stel och blek, tyst och illamående, stel av skräck och tårarna sprutar!

Jag är 34 år, har fött 2 barn, flera tatueringar och en piercing i tungan Men jag skulle kunna göra detta 5 miljoner gånger om mkt hellre än att gå 1 besök till tandläkaren!

Isch….skona mig! Men jag måste, så e d helt enkelt!! Måste ta tag i detta nu innan det blir ännu värre och kostnaden stiger över 20 papp!!! typ……

tandlaekare-t6482

Önska mig lycka till!! Jag kommer inte få en blund i natt……….

Nu till ngt helt annat!

Helgen är över och d innebär bara 2 arbetsdagar/nätter kvar tills semestern =) Nice!!!

Inte lika nice är att Teo har lyckats bli sjuk, feber och förkyld samt ögoninflammation!

Snart Midsommar! Vad händer hos er?

Själva åker vi upp till mamma i Karlskrona och firar lite….Nu tänkte jag återgå till tv-tittandet. Barnen sover för stunden, men man vet aldrig hur länge det håller i sig. Gubben är på fotboll så jag har fått ta nattningarna själv idag fast jag tycker inte det är så jobbigt. Dom sköter sig så fint ändå =)

Ha en fortsatt bra måndag och en underbar vecka!

Inga kommentarer: