söndag 1 april 2012

Eftermiddags Promenad

Efter middagen blev det en promenad med hela familjen ute i friska luften. Det småduggade lite och var rätt kyligt, nästan lite höst över det hela trots att det är våren vi är på väg mot!
Nu väntar lek och mys innan kvällen tar vid!
Imorgon börjar en 4 veckor spännande tid för mig, jag går nämligen ut i fältstudier (praktik fast utan "görat"), jag ska observera och ta in så mkt som möjligt ifrån olika arbetsplatser som sedan ska skrivas ner i en fältrapport och lämnas in! Jag ska besöka demensboende, trygghetshotell, dagverksamhet, följa en biståndshandläggare och en verksam äldrepedagog samt följa med på uppsökande verksamhet! Ska bli skönt att "slippa" skolan ;)
Nu ska jag joina i leken på barnens rum, tror det va restaurang nu....

Inga kommentarer: