måndag 9 april 2012

•Måndag morgon•

Påsken börjar lida mot sitt slut och likaså långledigheten med familjen! Det har varit en högfaktor på mys denna påsk med mycket lek, äventyr och god mat! Tror vi utnyttjat varenda minut till att sysselsätta oss eller bara gå omkring i pyjamas till kl 11, inga måsten överhuvud taget! Riktigt nice!
Idag blir det baklucke-loppis på lindeborg, fotbollsplanen kl 10 dit vi ska gå för att se om vi kan göra ngra bra fynd! Sen i eftermiddag blir det släktmiddag hos svärmor/farmor!
Sen har det blivit dags för min andra vecka på fältet :) och en natt-tur på jobb väntar mig på Tisdag! Samt en hel dag på skolan på fredag!
Nu ska jag återgå till att njuta av mitt morgonkaffe!
Ha en bra dag kära läsare (om jag nu har några dvs, ingen skriver nåt)
;)

Inga kommentarer: