tisdag 13 januari 2009

En liten uppdatering....

Go kväll gott folk.
Ser att det var ett tag sen jag satt här o skrev lite......en liten påminnelse från svägerskan idag gjorde väl mig lite halvt tvungen att uppdatera! haha.....tack susanne!
Har legat sjuk här hemma i feber o hosta men det är bättre nu, dock blev vår dotter väldans sjuk efter det så jag har inte haft tid att sitta här o skriva. Ni kan läsa i hennes blogg om det senare....
Denna bloggen ska ju bara handla om mig o gubben, möjligen lite om familjen oxå förstås. Går ju inte att undvika ämnet Tilda.
Livet går sin gilla gång annars här hemma, gubben jobbar o står i....jag går här hemma me dottern och försöker att få dagarna att gå runt. Brukar gå till kyrkan vissa dagar för att få träffa lite andra vuxna o barn.
Blev inringd till att jobba i lördags...jobbade 12-21.......skönt att få komma hemmifrån lite o jobba och få vara vuxen. Skönt när man får lite egentid..........Nu har man även kommit igång med träningen igen, måste verkligen ta tag i det där som sitter under brösten.....den där lilla putande magen. För övrigt är jag rätt så nöjd med min kropp men visst önskar jag väl att jag var lite smalare. Men då får jag helt enkelt kämpa lite mer me ätandet! haha........man är ju en sån gottegris. Det ska va gott att leva.......hehe!
Snart fyller vår dotter 1 år .......shit asså va tiden går fort! Snart dags att återgå helt till jobbet ju, 1 Mars för att vara mer exakt. Vi har satt Tilda på dagiskö tills dess så vi hoppas hon får en plats då men skulle hon inte få det så har gubben tagit pappaledigt hela Mars månad. Nu är det hans tur att få känna på "mamma" livet..........haha. Men det kommer han klara galant, min älskade make!
Märker att denna blogg idag bara blir en massa babbel.......inget sammanhängande! Vet inte riktigt vad jag ska skriva! Och inga nya foton har jag heller.......har varit lite kass på att ta fram kameran på sista tiden. Lovar att det ska bli ändring på det........Här under ser ni ett par trams foton vi tog på nyår.....haha, hade inget bättre för oss. Men ni måste ju hålla med om att det första fotot verkligen ser verkligt ut.........haha. Däckade innan tolvslaget....på Ica Cider!!!! hehe....

Nä nu avslutar jag här innan jag svävar ut allt för mycket! Ha en skön tisdagskväll så hörs vi.

CIAO!!!!

1 kommentar:

Becciliitaa sa...

Hej vännen har nog fått kläm på hur jag kommenterar din blogg hehehe hoppas att allt är bra med er kraaam