lördag 3 januari 2009

Snabbis

Hej.
Kommer in en snabbis å önskar er en god fortsättning på det nya året, själv har man inlett året med att vara sjuker. Har feber och fryser som en galning plus att jag har grymt ont i kroppen.
Känner att jag inte orkar me att göra nåt just nu, tur det är helg så gubben kan sköta hushållet och Tilda. Nyår gick bra här hemma, jag jobbade till halv nio sen vart d hem o bli överraskad med god middag, det blev bakad potatis med en god blandning till......mums. Min make är så duktig på att laga mat trots att han tvivlar på sig själv.
Just nu orkar jag inte skriva så mkt mer........lämnar er me lite bilder. Nu ska jag kurera mig så jag orkar uppdatera vår dotters blogg i dagarna.
Ciao!!! Här poserar vi på nyårsafton, precis kommit hem från jobbet.....
Och här skålar vi in det nya året.....dotra vår sov sig nästan igenom smällarna...hon vaknade halv ett så hon fick titta lite på raketerna.
Här har Tilda fullt upp med ngra av alla sin julklappar som hon fick av tomten......hon älskar musik och dockor.... =)Och här sitter far och dotter........Tilda var så söt i sin julklänning.....
Min älskade familj.......kärlek.












1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Tack för din kommentar. Känns skönt att det finns folk som har svaren när man inte själv har dem=)
Tyvärr måste jag nog göra dig besviken med att jag tyvärr inte kan eller hinner göra om bloggen till Tilda. Dels för att jag inte har nån inspiration och sen har jag inte så mycket tid heller känns det som=/ Hoppas det är okej ändå? kram