måndag 23 februari 2009

Sista lediga mammaveckan....


....ja som rubriken lyder så är det min sista vecka som mammaledig! Återgår till vardagsrutinerna på söndag igen....ska bli skönt att få komma igång igen efter 1½ års ledigt!

Det är på tiden att få börja jobba igen.

Fast jobbar bara 2½ vecka sen är det semester en vecka som gäller....då åker vi till Lanzarote, värmen är ett glatt tillskott just nu efter vårt fina men kalla vinterväder dom senaste veckorna!

Nu har jag dessutom fått en tid till röntgen av mitt bröst, den 2a mars är det dags för mammografi och finnålspunktion, så den dagen har jag tagit semester!


Sen satt jag o svägerskan o diskuterade idag om att fira julen tillsammans uppe i Sälen och jag tror vi har spikat detta nu?!

1 vecka i vecka 52 ska vi, dom och svärfar sticka upp till Sälen och fira jul, åka skidor o ha trevligt o umgås! Ska bli himla roligt.

Har efter mkt velande bestämt mig för att gå i skidskolan o lära mig åka skidor....haha.

Bambi på hal is kan slänga sig i väggen....haha. Lär väl komma hem me båda benen i gips!!!

Näe men allvar, d ska nog gå bra..........eller!?!


Nä nu ska jag gå å nanna kudden, mår icke så bra idag!

Men innan jag avslutar vill jag bara gratulera Denise och hennes sambo som idag fick en liten tös att ge sin kärlek till efter mkt om och men! GRATTIS till Tilde! =)


Sen kommer här lite fina foton på nutid och dåtid

(spana in min vackra make i början av vårat förhållande, visst va han bara för söt?!, och spana in mitt långa fina hår....varför, varför varför klippte jag av allt?!? me miss........snyft)


GOD NATT!!!
......
...
.

1 kommentar:

Anonym sa...

oh ni åker snart.. så underbart med semester i värmren,de tackar man inte nej till i detta vädret =D njut av din sista lediga mamma-vecka nu, och mys massa med tilda!! så skönt att de bli rönken så fort så slipper du gå och tänka mer på de! kramisar