fredag 8 maj 2009

God morgon

God morgon gott folk!
Det blev inget BVC besök igår....istället fick d bli fix o meck med bilen så den blev laglydig igen att köra.
O nu e d fixat efter mkt om o men!
BVC får bli flyttat till Tisdag istället, hinner hon växa lite till. ;)
Sitter här o avnjuter en kopp kaffe i min ensamhet medans resten av familjen sover vidare denna fredagsmorgon! Skönt att man äntligen får lite egentid på morgonen. Att bara få vara Camilla en stund, inte mamma o inte fru! Missförstå mig inte nu, jag fullkomligt älskar att vara både mamma och fru men det är oxå viktigt att inte glömma bort sig själv.

*hämtar kaffet som blivit färdigt =P*

Gårdagen bestod som sagt mest av dagisklydd och bilfix....vilket gjorde att denna dagens planeringar fallerade lite men det ordnade upp sig ganska snabbt igen då jag ringde mamma o fråga om hon kunde komma ner o passa Tilda ett par timmar idag, vilket hon gladeligen gjorde...hon saknar ju sitt lilla barnbarn! Tack mamma för att du är snäll o ställer upp!
Jag o min man har nämligen lite planer idag.......inget som jag tänker skriva om just nu! ;) Vi ska iaf mysa lite uppe i stan och bara vara man o hustru ett par timmar innan vi återgår till att vara mamma o pappa igen! Det behöver man ibland!
Jaha va finns där mer att skriva......hmm........
Jag trivs med mitt kvällsjobb....lite av en ensam kvällspatrull e jag då resten av mina kollegor jobbar dagtid! Tog ju bara kvällar just för att orka ta Tilda på natten men nu sover hon ju hela nätter.......så klart! haha......
Nu tänkte jag gå å göra mig iordning så jag är klar för avfärd sen! Ha en skön fredag och en trevlig helg gott folk. Va rädda om varandra!
Avslutar med lite "go down memorylane"
Ciao!!!2/2-2008: Hjärtat vårt har andats världens luft i 1 dygn, och finns det nån vackrare än just hon?!? Näe i våra ögon finns inte det!
Här är vår älskade dotter ett par dagar bara o hon ser så nöjd o belåten ut med livet. Och hon har fortfarande samma lugn idag. Åhh va mamma o pappa älskar dig Tilda!
Här har det gått 1 år o lite till sen dom andra fotona togs, o ni ser själva vilken vacker uppenbarelse hon blivit. ;) Världens finaste dotter!

Mamma o Pappa älskar dig Tilda....ska göra allt som står i vår makt för att du ska ha det bra, inget ont får nånsin komma i närheten av vår dyrbaraste lilla varelse.

CIAO!!!

Inga kommentarer: