torsdag 7 maj 2009

Till min älskade make

Till min älskade make
<3
Idag är det exakt 5 år sedan vi förlovade oss, en dag som kanske inte var så där speciell egentligen i andras ögon, men i våra var det en dag vi kommer att minnas.
En dag då vi knöt i hopa vår säck med vår fina kärlek till varandra, en dag som vi bestämde att det skulle va vi för resten av våra liv.
En dag fylld med fina känslor, kärlek till varandra.
För var dag som går växer kärleken sig större!
Du är det bästa som hänt mig och med vår fina kärlek skapade vi en helt underbar liten dotter.
Ingen dag är tråkig så länge jag har dig vid min sida älskling!
Jag älskar dig Joachim, av hela mitt hjärta.
<3
Inom parantes för er läsare bör kanske tilläggas att jag och min man har varit ett par i snart 7 år och vi har hunnit vara gifta i snart 7 månader! =)
2 inlägg på samma dag, det var minsann inte dåligt av mig....haha.
Ha d gott.
Ciao


Inga kommentarer: