torsdag 30 december 2010

God afton

En kopp varm choklad och jag är redo för ännu en natts arbete :) sen
e jag mammaledig igen ett tag! Tänkte jag iaf ;) ....har svårt att
säga nej!
Jag var guda trött imorse efter halv nio snåret, hade kunnat ge min
vänstra hand för en säng ;)
Grannens man erbjöd sig att ta med Tilda ut för att åka pulka med
Tindra så sagt o gjort klädde jag på henne till tänderna men knappt
tio minuter efter att hon kommit ut kom hon in igen....
Hon saknade väl mamma ;)
Innan maken kom hem bestämde jag mig för att fixa undan
granen ...orkade inte vänta till helgen, så nu är granen väck ;)
Blir till att göra en lekhörna i helgen där granen stått!
När maken äntrade hemmet halv ett tog jag en skål fil sen sa jag god
natt och sov till 18. Nu är jag redo för jobb!
Ha en bra afton och natt kära blogg, kanske blir det ngra inlägg!

Inga kommentarer: