tisdag 28 december 2010

Jobb jobb o åter jobb

Bloggen har blivit lite lidande sen julafton som ni säkert märkt!
Beror på att jag jobbat natt juldagen och annandag jul, jobbat dag idag och där emellan har man barnen som ska underhållas så det har gått i 190 här hemma tyvärr!
Men ikväll lovar jag att sätta mig ner o uppdatera lilla bloggen med foton från julafton!
Det har varit kul att jobba måste jag ärligt säga....men längtar gör jag inte till Mars ! hihi.....eller jo d ska bli skönt att komma ut i arbetslivet igen, få vara vuxen!
Nätterna jag har jobbat har varit lugna för mig men inte lika lugna för min kollega på andra våningen, dagen idag gick oxå smärtfritt och sen fick jag min deligering tillbaka idag så nu kan jag känna mig mer delaktig i arbetet =)
Teo har börjar resa på sig mot möbler o så.....lite blåmärken här o där men d e smällar man får ta när man börjar ge sig ut på högre höjder ;) Nu dröjer d nog inte länge förräns han springer rundor efter storasyster ... hihi......
Nä nu måste jag ta ut pajen från ugnen!
Som sagt, uppdaterar senare med foton!

Inga kommentarer: