torsdag 23 december 2010

Hallå bloggen!

Då tar vi nya tag med att försöka skriva lite i bloggen! =)
Mkt har hänt sen sist jag skrev och jag orkar inte uppdatera från där jag avslutade!

Som ni ser försöker jag ändra min layout här inne men får den inte som jag vill och tyvärr är snart min tid slut här framför datorn för tillfället då lilleman börjar vakna till liv ifrån sin lilla eftermiddagsvila ;)

Mammalivet tar upp all min vakna tid, tur man har en iphone att hålla sig ajour med ;) och som ni märkt så har bloggandet blivit ganska lidande!

Snart julafton =) Måste säga att jag är himla stolt över vår dotter som fyller 3 år i februari, hon har verkligen överraskat oss ... för att vara ett barn så är hon ofantligt lugn o samlad när det kommer till alla 30+ julklappar under granen! När jag var liten så kunde inte julafton komma snart nog så jag och mina syskon bestämde oss för att tjuvkika och lyckades nästan varje år att hitta deras gömställen ;) Men Tilda bryr sig verkligen inte alls om dom........wow!!

Teo fyller 1 år om 2 månader typ och jag har sån ångest....min bebis har blivit stor! Börjar på dagis i februari och jag börjar jobba på allvar 1 mars!
Nåväl....
Barn blir stora tillsist, men det gör lite ont i mammahjärtat att se dom växa upp från bebis till liten ;)
Får mig att sakna bebistiden lite, måste dock förmå mig att börja plocka undan allt från bebistiden....när orken finns ;)

Teo sitter själv, har 8 tänder, säger mamma och pappa, skrattar mkt, äter mkt, sover mkt, leker mkt med storasyster som fullkomligt älskar det =) Han kryper, försöker stå längs möbler så det dröjer nog inte länge förrän han går tror jag....Tilda gick när hon var 18 månader exakt, tror lilleman klår henne med råge!

Nä nu vaknade lilleman så det är dags att avsluta för denna gång!
Återkommer med bilder på barnen!

God Jul

Inga kommentarer: