måndag 23 maj 2011

Måndag

God kväll!
Idag känner jag att gå hemma med 2 sjuka barn går mig på nerverna!
I morgon är det gubbens tur att vabba så jag kan få återgå till
jobbet!
Han kommer få det lätt då Teo antagligen e frisk nog att gå på
dagis på onsdag typ! Jag har haft den jobbiga biten....
Men skönt är det att båda barnen fick sina vattenkoppor samtidigt
och innan semestrarna! Det är guld värt!!
Vill passa på att tacka Maria för lånet av Tavegylen, tror att den
gör verkan nu... Och Tack Madde för att du var villig att ställa upp
du oxå :)
Imorgon är det Tisdag o d innebär jobb för mig så jag kommer att
sova bort mestadels av dagen, onsdag ja då väntar ett ärende,
torsdag är det cellprovstagning för mig o barnen passas av bästa
mamma/mormor o Thore! Sen har vi helgen igen och då e d bara jobb för
min del och efter den är d frivecka!!
Kunde inte barnen väntat med att blivit sjuka tills dess?! ;) synd man
inte kan bestämma sånt....
Medans jag har suttit här o skrivit så har dottern hunnit somna! D va
annat ljud i källan igår minsann.... Måste va medicinen!!

Nä nu tänker jag avrunda kvällens blogg... Ha en skön vecka!

Ciao

Inga kommentarer: