onsdag 18 maj 2011

Vab + vårdcentral och utelek

Ja idag var vi på vc men jag ger inte mkt till övers för dom!
Förutom Teos feber e han frisk trots att vi ser tydliga symtom på
öroninflammation MEN läkaren säger annat... Får väl vänta ut d o
se! Till råga på allt fick vi sitta o vänta mer än 20 minuter!!!
innan vi fick komma till och d var efter att jag sagt ifrån på
skarpen i receptionen. Tycker det är oacceptabelt att låta ett barn
behöva vänta mer än 10 minuter när man har fått en tid! När
läkaren väl dyker upp märker jag att d va den läkaren vars patient
gick hem kl 11!!! E d så konstigt att vården är som den är idag
då?? Ingen tar sitt ansvar iaf inte på Lindeborgs vc.... Inte första
gången....
Dom fick än en gång smaka på denna mammas irritation och den va
besk ;)

Nåväl... Febern e kvar så d blir vab imorgon oxå sen får vi se hur
d blir på fredag! Tilda har i varje fall fått va på dagis själv
idag utan lillebror och det bestämmdes att hon skulle va där till
halv fyra... Imorgon blir d antagligen detsamma!

Efter maten idag hade jag lovat Tilda att vi skulle ut o leka så sagt
o gjort så klädde vi på oss o tog Nelson, en hink o en spade med oss
ut! Vi var helt ensamma på gården så d blev bara 40 minuter
ungefär...

Nu har båda barnen slocknat o jag ber om ännu en hel natts sömn!

Precis duschat o jag tänkte placera ändan i soffan nu o se om där
går nåt kul på tvn!
Ha en bra afton...

Inga kommentarer: