söndag 29 maj 2011

Mors Dag

Till alla mammor där ute vill jag säga Happy Morhersday, keep up the
Hood work! <3
Idag när jag steg upp möttes jag av detta fina som min underbara make
o ljuvliga barn har köpt till mig dagen till ära!
Jag blev så glad :) en alldeles egen kaffemugg med mitt samlarobjekt
på tatty Teddy från Miranda, o sen en söt tavla med en påminnelse
om hur bra jag är som mamma! <3
Tack så mkt älskade familj! <3 Jag älskar er!!!

Texten lyder som följer:
En mor finns med från början som källan till ditt liv.
Med kärleksfulla blickar hon följer varje kliv.
Sen livets första måltid har hon bjudit dig att smaka.
Hon ger dig av sin omsorg utan krav att få tillbaka.
Hon tas lätt för given som lindring av besvär.
Och sällan blir hon tackad och sedd för den hon är.
I livets alla skeden förblir hon dock densamma...
Din alldeles unika högt älskade mamma!

Nästan så man fick tårar när man fick detta :) klart den bästa
presenten någonsin som min make skaffat men så e d ju oxå från
våra barn ;)

Tack !!!

1 kommentar:

Mamma Mima på Landet sa...

Hej! =)

Kul att du lämnade ett avtryck! =)Tur att nån vågar iaf! Haha....

Kram!