torsdag 4 augusti 2011

God morgon • sällskap

God morgon i stugorna!
Här hemma är man uppe med tuppen även på sina lediga dagar!
Nu är man ledig i 2 veckor och bröllopet närmar sig som man ska gå på.. Ska bli skönt att få ett par timmar ifrån barnen, hoppas bara dom sköter sig här hemma med mormor!
Igår kom ett besked med posten som jag väntat på, jag kom in på mina distanskurser så nu ska här pluggas!
Jag har en grym prestationsångest vilket jag hoppas på ska hjälpa mig få minst ett VG!
Ska plugga matte b och naturkunskap b!
När jag pluggat färdig är jag ett steg närmre mitt mål...sjuksköterska!

På jobb har man massor av sällskap om nätterna förutom sin kollega på 2an, spindlar o katter samt flugor i annat flygfän! Mindre roligt men katten är ett trevligt inslag!

Härom dagen tog vi en promenad i det vackra kvälls vädret och Tilda fick för sig att gå med Nelson, d gick bra i han drog inte lika mycket som han brukar! Han kände nog att d va Tilda som höll i kopplet!

Nä jag önskar er en fin torsdag!
Todeloo

1 kommentar:

ludvigonora sa...

Grattis till att börja plugga :-)
Du ska se att det kommer att gå hur bra som helst, med en stark vilja kommer man långt och du har ju ett mål så...det fixar du.

Ha en skön helg!

Kram Madde