onsdag 17 augusti 2011

Twittrar • Jobbdags

Jaha då har man nog hittat ngt man kan bli beroende av, som om d inte räcker med Facebook o bloggandet ;)
Twitter.com har mig i sitt grep, ni finner mig under Gizmoliten ( enkelt att komma ihåg då min blogg går under det namnet ) vet inte om @ ska stå framför Gizmoliten! Har precis börjat lära mig detta fenomen!
Man vill ju va med där det händer saker, 200 miljoner kan ju inte ha fel ;)
Men vad skriver man där som man inte kan skriva på fb?! Antar att det är meningen att man ska uppdatera världen om vad man gör just nu typ!
Ja vi får se hur d blir framöver...ska man twittra på svenska eller engelska eller kanske både och?! Jaja....

Nu på morgonen har jag hunnit med att lämna barnen på dagis, promenerat hunden, hängt upp blöt tvätt på tork, diskat och fixat i köket! Så nu kan man gå o sova med gott samvete, man ska ju jobba i natt!!
Så Natti Natti på er gott folk!

Inga kommentarer: