måndag 1 augusti 2011

Augusti • Ny vecka

God morgon!
Nu går vi in i en ny månad och sista veckan på makens semester :(
Barnen vaknar tidigt i vanlig ordning, annat vore onormalt hemma hos oss! Teobus är värre än vanligt på att vara över allt och ingenstans, kan inte minnas att hans storasyster var så här... Just nu känns d som dom drar vår energi extremt mkt från oss! Tilda är odräglig, dvs 3 års trotts deluxe och Teo lär sig av storasyster, klättrar på allt, öppnar allt osv...
3 barn finns inte här längre i min värld, 2 räcker gott o väl.... Just nu ;)

Denna vecka väntar 2 nätters jobb, 1 xtra tur på d andra och till helgen kommer veckans höjdpunkt: bröllop! <3
Vi ska på bröllop i Ystad, Fritz o Christin ska bli man o hustru :)) Ska bli så kul... Mamma o Tore ska passa barnen!

Här händer inte så mkt annat... Livet rullar på i vanlig ordning! Med en hel del ledigt ;) för min del iaf!
Efter denna Tisdag är jag ledig i 2 veckor pga ledighet i helgen ;) d e bra med nattjobb trots allt! Hihi...
Men d lär väl bli lite jobb på d andra istället..dagtid, så jag förlorar ingen familjetid med man o barn! Dom kommer va på jobb o dagis när jag jobbar! Räcker med ett jobb som tar min tid fr familjen, fast eg inte... Dom sover ju när jag jobbar!! Men jag sover för tillfället när dom e hemma pga semesterriderna!

Nä nu måste jag återgå till huliganerna!

Ha en skön måndag o vecka!

Inga kommentarer: