tisdag 23 september 2008

Bröllops Bilder Del 2


Här har vi ett foto på en glad Tilda


Jag, Tilda o storasyrran som poserar

Faster Nathalie med vår gullunge

Här skär vi i tårtan

En bild på håruppsättningen


Här ska vi mata varandra me en tårtbit

Brudtärnan och Bestmannen

Presentöppning på gång och brudtärnan antecknar vad vi får

Bröllopsvalsen dansas och vi är helt själva på golvet...


...festen kan äntligen börja, det dansas för fullt.


Här dansas det för fullt....Claes är i topp form ;)

Och här dansar jag o lyckas komma me på foto

Ehhh....det är nog snart dags att dra sig till Hilton.....hehe


Här tar svärfar och svägerskan sig en svängom...du glömde väl inte spänna armarna susanne??


Här har vi så äntligen vår svit vi fick till sist....

...på 18:e våningen är denna svit belägen på...


...med ett snyggt o stor badrum innehållandes en....


...en härlig o stor jacuzzi som vi invigde på natten med champagne o rosenblad...

Här har vi morgonen då vi nu e man ....

...och fru Kjellsson!

Här har ni nu fått dom sista bilderna av vårt underbart vackra o fina bröllop, hoppas dom varit till belåtenhet. Är dock lite besviken på er läsare att ni inte lämnar nån liten kommentar att ni varit här. Alltid kul att läsa ju.


Nästa blogg innehåller livet som en enad familj igen, om mammalivet, föräldrarskapet och livet i stort.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja fööööörlåt, jag har varit riktigt dåligt på att kommentera, kanske för jag har gråtigt mig igenom alla bilder så jag knappt sett tangenterna haha* ;-) UNDERBARA bilder & gud vad du var vacker.......!! ÄNTLIGEN är du fru =D är så glad för din skull!!!

Anonym sa...

Jooo jag har lämnat kommentar ett par gånger:)