fredag 26 september 2008

I dag är ingen vanlig dag....


...för idag är det pappas födelsedag! Det sjöng Tilda idag på pappas födelsedag...hihi...med hjälp av mamma så klart! ;)


Ja idag fyller min underbara make 28 år, så det blev frukost på sängen i vanlig ordning men detta var en dag som inte alls var lik dom andra födelsedagarna...då vi idag har en dotter som är med och firar födelsedagar.

Jag fixade i ordning hans frukostbricka med kaffe, smörgås och lite tända ljus, sen tog jag Tilda i famnen, bar in brickan till honom och vi sjöng...sen lämnade Tilda över ett litet packet till pappa som mamma införskaffat. Det var inte mkt i det, ett kort och lite choklad. Vi ska ut o äta ikväll istället. Tilda får dock bli hemma med mormor och Tore medans mamma o pappa är ute o roar sig en stund! =)

Sen imorgon är det kalas som gäller fast först ska vi hjälpa lillsyrran att flytta till eget borta vid slottstaden....=)

Nä nu ska jag fixa iordning mig medans Tilda vilar lite, ska iväg o fixa ett nytt körkort till mig då jag nu har bytat efternamn, sen ska jag fixa på Triangeln med Katarina.....man har ju bilen idag...himla skönt!

Ciao!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till pappan & hoppas ni får en mysig dag!