söndag 21 september 2008

Bröllops Bilderna Del 1


Här sitter min sida av familjen o väntar in mig


Här står en nervös Jocke o hans bestman

Tilda har hamnat hos farmor med familj

Här kommer jag ingåendes me min bror

Här är vi nu man & fru


Här poserar vi utanför kyrkan

Här är gästerna samlade


Här står vi med gästerna


Toastmastern Jonas berättar vad som händer här näst för gästerna


Här har vi den vackra kyrkan i Lockarp som vigseln ägde rum i


Här står vi o väntar på att få bli fotograferade


Här blir våra bröllopsfoton till...fotograf René Grossenbacher (min svåger)





Ytterligare bröllopsfoton



Här åker vi iväg med pappas/ svärfars Lotus, som vi fått låna dagen till ära


Här står jag med Lisette

Här står grabbgänget med Jocke i mitten


Pierre, Caroline och Dominick

Den goda o vackra bröllopstårtan

Familjen Kjellsson

En höggravid Susanne med maken Jonas, och svärfar spanar in maten.

Del 2 av foton kommer i nästa blogg, dottern vaknade från sin vila så det är dags att ta över där!
Lämna gärna en kommentar eller två.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis!!!Va fina ni var..