fredag 17 oktober 2008

Fredagen o helgen på ingång

Hej gott folk.
Shit va jag suger på att uppdatera min blogg.....ber så hemsk mkt om ursäkt. Jag har ingen ork att skriva, jag har tappat min skrivådra! Men den ska nog finna sin väg tillbaka. Jag lovar.....
Här händer inte så mkt direkt....vart ute i fredags förra veckan....Hade himla kul, d va jag o lisette o massa 20 åringar.......hahaha.
Kul hade vi o lite väl överförfriskad blev man nog....haha.

I dag ska vi hämta hem vår spis som vi köpt via blocket...då vår andra inte fungerar som den ska.
Annars i helgen händer inte så mkt.
På Tilda fronten är det lite gnälligt o så.....hon vet inte vad hon vill längre.....o inte jag heller. Men det hör väl till....ser d som en växeperiod.

Nu vakna hon från sin skönhets sömn...återkommer senare me massa massa massa foton.

Ha en skön helg.

Inga kommentarer: