tisdag 21 oktober 2008

Tisdags afton

Go afton gott folk. Nu tänkte jag skämma bort er igen me lite bloggande! ... inte illa va?!? hihi.


Jaha här händer inte så himla mkt direkt, trist väder eller ja typiskt höstväder alá skåne! Mysigt om d inte hade regnat o blåst så himla mkt.
Dagarna närmar sig min makes jobb resa till Monaco... ska inte bli kul för min del, att bli ensam hemma me en dotter o hund i 3 dagar. Men det ska gå, det får gå.
Funderar dock att ta mig en tripp till Blekinge, hälsa på Lisette och mammi....har inte bestämt mig ännu hur jag ska göra. Men det lutar nog åt att jag åker dit.

Och nu närmar sig oxå Susannes födsel av deras lilla pyre....jag har förutspått att storken kommer innan oktober är slut....vi får se vem som har rätt...om det blir en pojke eller flicka vet jag inte o inte dom heller.........ska bli spännande och kul att få träffa den nya familjemedlemmen. Nej nu tänkte jag återgå till mysandet tillsammans me min make o dotter i soffan, framför tvn...Lämnar er me lite foton som är tagna i dagarna.


Här är Tilda på upptäcksfärd i sitt ufo....fortfarande klädd i pyjamas...hehe...Oj här hitta vi visst en liten dörr som kanske kan öppnas?!....hmm tagen på bar gärning!Här fick jag syn på Nelson som frenetiskt leker med sitt ben......intressant!

Hmm jag vill inte va me på mer foton nu mamma!!!!Jag är livrädd för folk som bär sånna här konstiga saker...måste ju undersöka varför dom är så farliga!Nä dom är kanske inte så farliga, men mamma jag vill inte ha dom på mig!!!!



Snart är våra tack-kort på väg ut till alla som var med o firade vår dag, bröllopsalbumet är färdigt och vårt bröllopsfoto är förstorat o upphängt på väggen!


Ciao!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ush ja, du gör rätt i att åka iväg lite när mannen ändå är borta, vara ensamhemma flera dagar är såååå tråkigt =O/ sika mysiga bilder på tilda! ser att hon ocks¨springer runt lika mycket som Agnes gör i sin gå-stol... och lådorna ryker här hemma också... samt alla andra saker hon kommer till =D

Anonym sa...

Vad stor er lilla flicka har blivit=)