söndag 26 oktober 2008

Söndags kväll

Go afton kära läsare. Nu har ännu en vecka passerat och vi är nu inne på söndagen sista timmar. Var det många som missa att ändra klockan natten till idag?? Gubben min glömde...o ja jag me för den delen...tur man inte skulle till ngt jobb...hihi.
Han har som säkert alla vet vid detta laget helgpassen med tilda så mammsen kan få sova hela nätter då hon tar dottern söndag till fredag nätter......i morse var han överlycklig när han såg att klockan var halv sju och tänkte för sig själv att gu va duktig tilda var som sov hela natten...hihi...sen upptäckte han ju på sin mobil att klockan bara var halv sex........haha.......
aja....
Tänkte mest bara komma in o uppdatera med lite foton till er.
Här har inte hänt så mkt i helgen, vart på vellingeblomman igår o titta på tomtebyn. Tilda tyckte det var mest roligt me allt rött....fast åsnan Ior var oxå intressant! =) Vi införskaffade oss en liten pumpa o tillbehör så jag kunde pyssla me att göra en liten halloween lyckta. Blev faktiskt rätt nöjd med den. I fredags gick jag en promenad med en granne o hennes dotter till Mobilia...blev en rätt lång promenad...fika lite där sen vände vi våra ben hemmåt igen även den vägen blev en promenad. Behöver lite motion. I lördags var det invigning på ett nytt gym här på Lindeborg och jag funderar starkt på att skaffa ett årskort där o börja på allvar att träna, minst två gånger i veckan tänkte jag. Dom har öppet mellan 06-22 var dag vilket passar mig super, då kan jag gå å träna när gubben kommit hem från jobbet. Jag ser det lite som egen tid..en jobbig sådan då man ska svettas o ha sig, men tänkte jag skulle få en någorlunda bikinikropp till nästa sommar o ev till en utlandssemester........hmm.
Nåja....nu avslutar jag för idag.
Ciao.

Inga kommentarer: