måndag 29 december 2008

...fortsättning med summering av 2008

SEPTEMBER:
Ja en spännande månad hade vi framför oss. Det var svensexa och möhippa i början på månaden sen var d en nervös väntan inför den stora dagen. Foton på svensexa o möhippan har jag inte laddat in på datorn än o jag tror inte jag kommer att visa ngra :)
Massa besök till frissan, nagelvård, kyrkan o prästen för en sista genomgång, genomgång med toastmastern och värdparet så att allt skulle flyta på.
Den 13 september var det så dags att bli herr o fru Kjellsson. En helt underbar dag som flög förbi rent för fort. Solen sken och alla var på strålande humör ... enda önskan jag hade var att min pappa hade varit där för att ge bort mig till min make!
Festen gick bra, bröllopsnatten var fin i bröllops sviten på Hilton. En helt oförglömlig dag helt enkelt!
Förnyelse av körkort med sitt nya namn på. Gravidetet upptäcktes, Tilda skulle få ett syskon ...men tyvärr blev det ännu ett änglabarn! Vi kom fram till att vänta tills iaf sommaren 2009, då hinner TIlda bli 2 år iaf innan ett syskon kommer!

OKTOBER:
Denna månad var det stiltje på evenemang, en lugn o harmonisk månad utan stress!

NOVEMBER:
Tilda får en kusin den 4:e, vi välkomnade lilla Siri till familjen. Kalas hos Klara, kalas hos Nathalie. Jag har köpt årskort på gymmet här på centrum, tränar 2 ggr i veckan..... Hoppade in o jobba två dagar på jobbet, gick utbildning. Hade kalas för mig. Tilda var hos dagmamma för första gången i flera timmar utan bekymmer!

DECEMBER:
Träning, julklappsjakt, julpyntning, massa bak och luciafirande i kyrkan. Avslutning på kyrkans barntimme. Fikor och middagar.
Julafton kom och det blev massa julklappar till Tilda i år, hennes första jul och det var så kul och se hur hon lös upp för varje paket hon fick...det skulle öppnas fort fort fort. Jag var inte snabb nog! hihi.........

Sammanfattning av det gågna året:

Helt klart det bästa året någonsin......vad kan klå graviditet, förlossning som resulterade i Tilda, dop och bröllop?!? År 2008 kommer för alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta. Jag och min make har lyckats bilda en liten familj som vi nu vårdar ömt med vår kärlek. Ser framemot vad 2009 har att ge oss....kanske ett syskon till Tilda? Husflytt? ...... ja bara vi vet och bara vi kan sätta gränserna!

GOTT NYTT ÅR
mina vänner, vi ses nästa år igen!
ps....bilder på julafton kommer i Tildas blogg senare.........nu ska jag se på cityakuten och sen Prison Break.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gott nytt år på er med!!! Kram