fredag 8 april 2011

Fredag kväll och jobb väntar….

Bild58Bild60

God kväll kära blogg!

Teo nattas i skrivandets stund i maken knä, och jag tänkte skriva en rad eller två till er!

Tilda är iväg med farmor och kusinerna för att se Pippi på is borta på Arenan och här hemma är det tomt utan våran goa 3-åring och lillebror har saknat sin lekkamrat ikväll…det är nästan som om han krypt o letat efter storasyster och ropat efter henne!

Snart dags för mig att köra iväg till jobb, dags att jobba helgen…men den går säkert fort då jag ska jobba med “min” underbara kollega!

Annars händer här inte så mkt tycker jag…livet rullar på i vanlig ordning just nu!

Härom kvällen somnade jag med Tilda i vår säng redan klockan 20.15, fick veta morgonen därpå att Jocke väckt mig men det har jag inget minne av….00.45 vaknade jag och behövde gå på toa så jag borstade tänderna och tog av mig alla kläderna jag lyckats somna med sen vart d sängen igen ;)

Vaknade klockan 07 och kände mig rätt så utvilad .. hehe…

Nä nu ska jag återgå till annat… Ha en skön helg gott folk och blås inte bort i stormen!

Bild59

(jag är redo för jobbet)

Todeloo på er!!

Inga kommentarer: