söndag 3 april 2011

Söndag kväll o paus i filmen

God afton kära läsar!

Förresten hur många av er blev lurade den 1 april? Jag lyckades hålla mig ifrån lurendrejeri men blev väl skrämd på jobb av min kollega som helt plötsligt bara stod i dörrahålet till tvättstugan när jag stod där i godan ro och tvättade det sista innan det var dags att gå hem! Mindre kul…

Min man lyckades bli lurad av sina kollegor, men det är inget konstigt när det gäller honom…han är väldigt lättlurad och väldigt lättskrämd! ;)

Vem mer än jag tycker att helgerna bara springer iväg? Eller egentligen veckorna och tiden…. Känns som om man inte hinner med, men vad hinner man inte med? Livet i stort, känner att jag inte hinner med att få gjort allt det jag skulle vilja få gjort, hinner inte med att gosa o leka med barnen som jag skulle velat, känner att jag inte har tid till vännerna som jag skulle önska!

Ändå tycker jag att jag har all tid i världen till allt…konstigt det där!

196945_10150142104926627_607866626_6963181_7271253_n

I helgen har vi haft fint väder dock mindre fint idag! Vi valde att ta en tur till IKEA istället och käka korv och glass istället för att åka till Bokskogen…det var inget inbjudande väder alls till picknick i det gröna idag tyvärr!

På sen eftermiddagen efter maten tog jag barnen och gick ut o lekte med Åsa och hennes barn, så fick maken titta på premiären av allsvenskan ifred…iaf sista halvleken!

Väl hemma igen vart d pyjamas o nervarvning innan nattningen tog vid och det var 2 trötta barn som la sig på kudden …tog inte mer än 5 minuter för dom båda att få sömn…skönt att d kan gå så fort ibland!

Snart ny vecka och den är ganska innehållsrik och fylld med jobb.

Nu börjar snart filmen på fyran igen så jag avslutar för idag med ett par ord till min vän Hanna; vi tänker på er och tveka inte att höra av dig om det skulle vara ngt… <3 Hälsa A ifrån oss, följer din blogg för att få veta lite uppdateringar om läget och det känns skönt att få läsa att det går på rätt väg med honom…nu e han snart hemma igen hos er =)

Todeloo

Inga kommentarer: