tisdag 5 april 2011

Tisdag eftermiddag

Bild57

God eftermiddag kära blogg!

Bjuder på en bild på mig själv med en god kopp Latte Macchiato…nyligen uppstigen är jag kanske jag ska tillägga! Gjorde mig en kopp Latte i vår Tassimo och satte mig här och satte på Spotify och lyssnar på god musik medans jag tänkte skriva ett par rader till er!

Idag har dagen bjudit på lugn då barnen är på dagis, har väl sovit bort 3 timmar av denna tisdag, gubben var hemma på lunchen men jag  var så tråkig att jag gick o la mig efter en stund!

Snart dags att laga middag så den är färdig när familjen kommer hem sen bär d iväg till jobbet vid 20-tiden! Tror natten kommer att gå fort då jag jobbar med en bra kollega som jag verkligen uppskattar att få arbeta med!

Kommande dagar känner jag bara stress stress stress inför … varför vet jag inte egentligen… bara jag som har en förmåga att stressa upp mig i tid o otid! Camilla i ett nötskal ;)

Efter i natt kommer jag inte att få sova förrän efter 10 kanske, skulle ha fått stressa hem för att gå iväg med barnen o sen iväg ett ärende men jag slipper stressa hem, Jocke lämnar barnen redan klockan 07 sen tar han själv bussen till jobbet…wow! Så jag hinner hem och gå ut med hunden i lugn o ro, byta om och ta en snabb dusch innan det bär iväg på ett ärende…som jag hoppas går fort för känner jag mig själv rätt så vill jag bara hem o sova men får helt enkelt bita ihop och göra mitt bästa helt enkelt! Mer om detta kryptiska kanske kommer senare…

På Torsdag har jag fått avboka en sak för att kunna gå på en kurs på jobb mellan 10-14, Den Goda Dagen kallas den för..gillar inte att jag måste planera om mina lediga dagar bara för att det är ngt på jobb som man inte får reda på förrän typ några dagar innan! Är man ledig planerar min så mkt som möjligt för att hinna med!

Sen på fredag är det jobbe helg och Tilda ska gå med farmor och kusinerna på Pippi på is borta på nya Arenan så vi har bara Teo som ska nattas innan jag ska iväg till jobbet!

Nu ser jag att klockan tickar på mot halv fem så nu måste jag avsluta för att ordna med maten och ta en runda med Nelson!

Ha en bra Tisdag kära läsare!

Inga kommentarer: