måndag 11 juli 2011

God Afton «

Denna måndag hade en god start, maken började sin semester och jag skulle jobba på mitt xtra jobb mellan 9-15! Vädret var väl sisådär på fm men vad gjorde väl d när jag satt på jobb?¿
Det gick bra idag och nästa gång jobbar jag 8-15 helt själv :(0 med min "mentor" vid ett annat skrivbord! 4 ggr har jag gått bredvid och allt som allt har jag väl suttit själv 1.30 timmar så d känns stort, pirrigt o nervöst att sitta själv på onsdag! Samtidigt en stor utmaning att klura ut det själv... Lär mig ju rätt så fort! ;) kommer nog gå bra!
Här hemma hade Jocke försökt sysselsätta barnen med lek o så, d hade nog funkat bra!
Efter maten packade jag ner kaffe, kaffemuggar, fikabröd, kex o massa apelsindrickor i en kasse sen gick vi ut på gården o lekte med barnen, Åsa o Ewa satt redan ute och vid halv sju satt vi oss ner o tog en kvällsfika som ni ser på fotona!
Vi hade mysigt medans barnen sprang och lekte!
Nu har kvällen tagit vid och barnen nattas i skrivandets stund!

Så jag säger God Afton till bloggen, ses en annan dag!

Inga kommentarer: