lördag 2 juli 2011

Skönsång

God morgon du regniga söndag! Morgonen startade kl 07 och nu är jag på min andra kopp kaffe, som vanligt är det bara jag o Tilda som är vakna!

Bjuder på en liten filmsnutt där Tilda sjunger så vackert :) tror minsann hon blir Sveriges svar på Britney ;)

Idag ska dagen spenderas utan make då han ska iväg, så jag o barnen funderar på att köra till Tygelsjö o kusinerna, en runda till Jägersro o handla lite både mat och kläder! Lilleman behöver lite nytt...

Igår bestämde jag mig för att åka och hälsa på syrran i Schweiz ett par dagar i september! Blir borta 5 dagar o 4 nätter från familjen...kommer kännas konstigt men jag känner att jag behöver hämta lite kraft och energi. Dock är jag lite nervös över att flyga själv utan att ha ngn att hålla i handen då jag är grymt flygrädd! Men d ska nog gå bra... Så nästa månad bokar jag flyget mot Geneve :) ska bli kul att få lite egentid med syrran!

Ha en bra lördag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Menar ju lördag såklart o inte söndag

Anonym sa...

Tror du kommer få en underbar resa till Schweiz...Njuuuuut.Ha en trevlig dag trots regnet...Kram Vivvi