söndag 31 juli 2011

God morgon • Orkeslös

Som ni märkt var det ett tag sen jag skrev i min blogg!
Mycket beror på att jobben och barnen tar all min energi!
Jobbar jag inte natt så jobbar jag på mitt xtra jobb och när jag väl har en ledig dag eller kväll går den åt till att umgås med familjen och underhålla stor och liten! När tillfälle väl ges till att va själv så är det tvätt, disk o städ som gäller!
Men jag e nog snart back on track ;) hoppas jag!

Idag är min enda lediga dag på hela veckan o så ringer dom o frågar om jag kan komma in o jobba!! Hmm jag led samvetskval när jag till sist svarade dom nej tyvärr detta e min enda lediga dag.... Ångest! Hatar att säga nej till dom som behöver min hjälp :(

Idag ska jag faktiskt på ett tupperware party i Tygelsjö, hos Madde (som har Ludvig o Nora) ett trevligt avbrott i vardagen! :) får se om d blir ngt köp!

Nä nu ska jag återgå till dom morgonpigga kidsen!

Todeloo

Inga kommentarer: