tisdag 13 september 2011

Bröllopsdag och Schweiz

3år

I dag firar jag och min fina make 3 årig bröllopsdag och dessa vackra blommor fick jag av honom idag.

Visst är dom helt ljuvliga, och gott luktar dom oxå.

Tänk att det är 3 år sen vi stod i kyrkan och sa ja inför gud och alla andra i församlingen, en helt underbar dag!

Älskade Make, du är det finaste jag vet (tillsammans med barnen) och jag är så glad att jag har dig i mitt liv.

Jag älskar dig otroligt mycket!

resa

 

Och imorgon är så dagen kommen då jag ska åka till min syster i Schweiz, passet är framtaget, biljetten likaså och

jag har redan checkat på online för att det ska gå smidigt till och pengarna är växlade!

Kabinväskan ska packas ikväll när barnen sover och jag får lite lugn och ro att tänka.

Morgondagen kommer börja stressig då jag ska till skolan med all packning då vi har redovisning sen sticker jag

direkt till centralen för att ta tåget mot Kastrup och därifrån flyget till Genève som avgår 13.10

Jag är duktigt nervös får både redovisningen och flygresan Men mest för flygresan då jag är grymt flygrädd!

Men samtidigt ska det bli spännande att klara allting själv och bara det att resa iväg utan familjen kommer kännas

jätte konstigt! Blir bara borta onsdag till söndag men det räcker gott o väl att få lite ny energi!

Har dock en inlämningsuppgift jag måste pyssla med där nere hos min syster som ska va inlämnat på Måndag!

Åhh…va jobbigt det blev nu!

Dags att packa…..

Vi hörs gott folk!

Inga kommentarer: