söndag 4 september 2011

Liten uppdatering

Börjar med att svara på kommenterar från föregående inlägg;
Brittabloggar, ja det var dramatisk där ett tag men tack o lov så löste d sig till det bästa men vi har fortfarande än röntgen kvar av dotterns ben för att utesluta att d inte är ngt fel där. Tack för din kommentar!
LillaH, det gick super bra att skifta från en dag till en annan :) d bekom inte Teo att han slapp spjälsängen ;) tror han var rätt så nöjd med vårt beslut! Upptäckte nämligen att han börjat sova riktigt dåligt i spjälsängen och sen bytet har han sovit nätterna igenom.

Nu till "tycka synd om mig" hörnan!
Var på jourcentralen idag och fick veta att jag har dubbelsidig öroninflammation och dubbelsidig bihålsinflammation :(0 ... Tacka f*n att det gjort ont 2 nätter på raken, har inte fått ngn sömn alls på hela helgen! Hoppas få sova inatt iaf. Fick utskrivet Kåvepenin i dubbeldos! Har inte haft öroninflammation på 15 år!!!! Dumma dagisbaskilusker!!!!
Föder mkt hellre barn tusen ggr om än har så här fruktansvärt ont som jag har just nu!
Hörseln är dessutom ur funktion, känns som om jag lever i en vakuumbubbla för tillfället och sen till det vakuum kommer ett hiskeligt bultande vid ögonen och runt om! Nä låt detta gå över nu!
Ngt positivt är ju att jag har större förståelse för barnen när dom har ont även om jag visste d redan innan då jag själv var eller kanske ska säga är öronbarn ;) men jag vill helst inte bli påmind om exakt hur jävla ont det gör!!

Nog om detta ;) nu ska jag försöka sova lite...med typ 4-5 kuddar under huvudet o på rygg ( hatar ligga på rygg o kan verkligen inte sova gott så..dessutom klagar maken på att jag snarkar xtra mkt då?!?! ) haha..

3 kommentarer:

ellenojag sa...

Tack för kommentaren, vännen! Precis som du skriver det är ju "jag"... alltid något nytt på g! förstår itne hur människor jag itne känner orkar skriva kommentarern och långa mejl för den delen, om det ena och de andra bara för att kritisera, men det är väl något man får ta när man bloggar offentligt ;)

hoppas dina öron mår bättre idag!!! puss o kram

ellenojag sa...

Nejnej flyttar icke från Malmö... Anders pendar.. tåget från HYllie och sen ligger jobbet 2 minuter gångväg från knutpunkten, så kan inte bli bättre! det är på en stor reklambyrå mitt i city :) hur går det i plugget?? kram

Lilla H sa...

hej vad bra att det gick att flytta så enkelt