söndag 18 september 2011

Schweiz resan i bilder.

(förklaring till ovanstående foto; sist jag var hos min syster dvs första gången så var min pappa och även mamma med! Och då åkte vi upp till Chassral efter pappas sjukhusvistelse där nere. Så när jag kom upp dit där den dagen kom känslorna över mig och jag tog det hårdare än vad jag trott. Saknade efter pappa kändes enormt stor just här för sist jag var där uppe så fanns pappa med mig och det kändes som om han skulle komma gåendes med sin krycka även denna gången men icke. Så tårarna kom rätt rejält där uppe, det fanns liksom inget stopp! <3 Älskade pappa, du är så saknad hos mig! Ett stort svart hål i mitt hjärta och min själ som aldrig kommer att fyllas igen, en bit av mig försvann när du lämnade mig kvar ensam på stora jorden! Pappa, jag älskar dig! <3)

 

Tack syrran och René för dessa underbara dagar hos er, det har varit himla roligt och mysigt. Vi har haft det bra och fint väder fick vi också förutom idag då och igår kväll. Hoppas att ni kommer till oss i Oktober. Saknar dig redan syrran, Älskar dig <3 Ses snart igen!

Hoppas ni läsare kan förstå hur mysigt och underbart jag haft det med dessa bilder! Det har varit skönt att få komma hemifrån ett par dagar men samtidigt har jag ju självklart saknat mig familj men jag har försökt att tänka bort den biten så jag kunnat njuta av lugnet och harmonin.

Nu ska jag återgå till mitt.

Ciao!!!!

1 kommentar:

ellenojag sa...

Underbara bilder, förstår att du haft det bra!!