fredag 16 mars 2012

•Happy Friday + ombyggnad•

Ja som ni märker har jag gjort lite ändringar på bloggen! Blev trött på min andra design och provar denna ett tag, lämna gärna en kommentar om era reaktioner ;)
Helgen är kommen :) den började ju mindre kul när tvättmaskinen gick sönder men det var snabbt glömt när resultatet på min senaste omtenta i Socialpolitik visade ett G :)) så nu har man minsann 24 Hp (högskolepoäng).
Känner mig riktigt duktig!
Morgondagen bjuder på kalas och stan häng med familjen samt mitt sista tandläkarbesök på länge (hoppas jag).
Tilda ska på 5 års kalas på build à bear på Triangeln :) hon ser väldigt mkt fram emot detta! Hoppas vädret bjuder på lika fint imorgon som denna dag! Ljuvligt med sol och värme :) man blir så glad!
Nu ska jag njuta av fredagen med maken i soffan!

Inga kommentarer: