söndag 25 mars 2012

•Sommartid•

Ni har väl inte glömt flytta fram er klocka 1 timma denna söndag? Skönt när vi går mot ljusare och varmare tider! Nu är det nog dags att hänga undan alla vinterkläder och på allvar plocka fram vårens jackor och tunna mössor! Riktigt skönt!!
I går kopplade vi in vår tvättmaskin och den fick köra 3 maskiner tvätt som test ;) så alla vinterkläder blev rena nu! Vi blev riktigt nöjda med vårt tvättrum/skötrum!
Tilda önskar sig en iphone att spela spel på, hon ockuperade min igår och lillebror ville så klart också prova! När jag var i Tildas ålder va jag nöjd om jag hade en docka att leka med och idag är det tekniska prylar som gäller för en 4-åring!! Livsloppet förändras med samhällets utveckling, lite skrämmande när man tänker på det!
Idag ska vi nog prova busfabriken så barnen får leka av sig ordentligt!
Ångest veckan är kommen med både skola och jobb! :( mån-tors är det jobb som gäller samt skolan! Riktig ångest vecka!
Men nu ska jag njuta av söndagen!

Inga kommentarer: