lördag 23 augusti 2008

Lördags afton


Kommer in en snabb vända för att berätta för er läsare att vi lever....har bara inte funnit orken att uppdatera i bloggen. Tilda har varit på lite konstigt humör den senaste tiden...e väl inne i nån växa period antar jag.

Ska snart se film så jag får avsluta snart.....men lovar er att jag kommer tillbaka igen imorgon o skriver mer o sätter in massa bilder på Tilda!

Kan iaf berätta nu att jag börjat så smått att ge mig på digital scrapbooking, har varit inne på så många bloggar nu o blivit inspirerad av alla dessa scrapbooking bilder alla har. Så nu gör jag mig på ett försök, men vad jag förståt scrapar ni i Photoshop? Själv har jag corel paint shop pro och det är minsann inte så enkelt att följa allas tips o råd då dessa är i Photoshop! Hmm...kanske ska ladda ner d istället?! Hjälp mig ngn....

Här kommer iaf min första scrapbild som gjordes snabbt igår kväll när jag skulle försöka mig på....fnissar.

1 kommentar:

Anonym sa...

skönt att ni lever gumman, de gör vi också =D saaaknar er!!!!