onsdag 13 augusti 2008

Onsdag kväll

Goder afton.
Märker att det var ett tag sen jag uppdatera ngt om Tilda, vår älskade dotter. Men som det är just nu sätter jag nog bara in lite bilder istället. Det åskar o blixtrar för mkt för att jag ska ha ro att sitta här. Jag är som många vet livrädd för åskan, visserligen håller jag mig sysselsatt med detta istället för att bry mig om detta hemska väder! Som en viss tant Hanna skrev på msn....hehe.

!!Tar en snabb uppdatering.....

Nu har det gått ett par dagar sen min älskade katt lämnade mig, det gick lugnt till....han fann ro ganska så snabbt efter sprutan. Jag höll om honom och han fick somna in i min famn för sista gången! Jag saknar honom enormt mkt, det känns fruktansvärt tomt utan honom...visserligen har jag iaf Nelson kvar. Vet inte om han saknar Tiger eller om han ens förstått att han inte finns kvar här hemma längre?! Nelson har blivit lite lugnare i varje fall.

Tildas två framtänder där nere har nu kommit upp ordentligt, vet inte om dom ska komma upp nåt mer men nu syns dom varje gång hon ler iaf. Så sött så!!!

Imorgon ska vi hem till Rebecka o få höra henne sjunga våra två låtar vi ska ha i kyrkan som solosång! Sen nästa vecka kommer prästen hit o vi ska gå igenom vigseln och vigselprogrammet!

Igår lämnade vi in våra ringar på gravyr och puts...så nu går vi här hemma utan ringar, känns märkligt att inte ha sin ring på sig.... men men.

Tilda växer o frodas, babblar som bara den....man vet iaf att hon har en röst!!


*blixtrar o dunder utan för fönstret rätt rejält nu...*


Festprogrammen inför själva festen är helt färdiga nu.....så skönt att få dom klara, nu är det bara vigselprogrammet kvar att göra men den har jag redan färdig...en mall iaf.

Nu ska jag avsluta för ikväll, ska försöka få lillstintan att sova nu.....hon finner ingen ro i pappas famn just nu...vet inte om det beror på vädret eller vad?!

Men först vill jag lämna en hälsning till Madde som var så gullig härom dagen med sin ödmjukhet gentemot mig efter Tigers avlivning, Tack vännen, det betyder mkt! Lycka till med flytten nu...


Här kommer nu lite bilder.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Naaw, du behöver inte säga tack gumman! De är ju de vänner är tillför, att finnas där! massa varma kramar!

Anonym sa...

Tack så jättemycket=) Jodå, oron finns där konstant kan jag säga! Längtar tills man kan känna sparkar så att man vet att allt är bra i alla fall.
Men jag ska försöka stå ut. På tisdag ska vi på vul och då hoppas jag att allt är bra. Så söt er tjej är och som hon växer! Kommer ihåg när hon var nyfödd, kikade in på din blogg då=)