måndag 25 augusti 2008

Ny vecka!

Hej nu sitter jag här o tänkte om jag skulle uppdatera lite med text o bilder.
Här händer inte så mkt egentligen, dagarna går fort framåt ändå! Snart är det dags för vårt bröllop och både jag och Joachim är så grymt nervösa...egentligen vet vi inte varför! Men det hör väl till antar jag....cold feet eller va d heter. Fast vi båda vill detta till 110% finns ändå nerovsiteten där o gror. Var dag är en dag närmare den 13 september.........massor kvar att fixa o göra. Prästen var ju här i fredags o vi gick igenom vigseln, o jag kan ju berätta att man blev lite mer nervös efter det. Ja snart står man brud och sen heter man Fru Kjellsson! Gu va jag längtar.

På onsdag är det dags för en fika med FL-mammorna som man träffar då å då, hoppas Tilda är på bättre humör denna gång!

Annars händer här inte så mkt i veckan....helgen blir nog lugn den med. Nästa vecka är d dags för ett nytt besök me prästen fast i vår kyrka denna gång!

Asså när man ser i almenackan så e d bara 2 hela helger kvar........pust.

Nä nu vaknade lillstintan, dags att återgå till mammarollen =)

Lämnar er me lite bilder o så, plus 2 scraps.

På återseende!


Inga kommentarer: