onsdag 12 november 2008

Onsdag förmiddag

God morgon kära bloggläsare.
Upptäckte att det var ett tag sen jag skrev men jag har inte haft orken att skriva ngt. Men ni får se det positivt, nu har jag ju fler bilder på vår prinsessa att delge er! =)
Jaha, här har väl inte hänt så mkt direkt....Har ställt Tilda på kö till dagis från o med 1 Mars....sen får vi se om hon får ngn plats då eller Jocke ska måst bli pappaledig så jag kan återgå till jobbet!?!
Var på Kalas i söndags hos Susanne o Jonas för att fira Klara som fyllde år den 3 nov, men som ni alla vet blev d inget kalas den dagen då Susanne kände att lilla Siri skulle komma ut.....
Givetvis sov lilltösen hela tiden vi var där i söndags, d var ju lite tråkigt så inga nya foton på Siri denna gången. =(
Tilda var på sitt bästa humör denna dag, och Klara fullkomligt njöt av att få leka med henne....tror Klara kommer klara rollen som storasyster galant. =)
Jaha.....
Träning ja....Trodde aldrig jag skulle säga detta men gud va kul det är att träna.....hihi. Speciellt när man funnit ngn att träna med och att det finns apparaturer som jag finner intressanta. Dessutom ska jag prova ngt nytt nu nästa vecka, BodyJam, lates dancemoves........haha. Kommer bli ett tufft pass. Men det ska bli kul....Längtar tills det börjar synas resultat på kroppen....då blir det ju ännu roligare!
Vad händer annars här i vårat liv.......hmm......Ska på Ishockey ikväll, man måste ju spana in den nya Arenan dom byggt här runt hörnet! =D
Tilda ska på sin första hockey match....hoppas det går bra!
Men det gör det säkert!
På fredag ska vi på kalas igen, faster Nathalie fyller ju år på söndag?! Men kalaset ska hållas på fredag! Sen i helgen händer inte så mkt för oss tror jag......Nä nu lämnar jag er med lite foton.

Ciao!!!
OVAN:Här leker Tilda med pappsen, leksaken fick hon av sin farfar innan dom stack till Thailand! Pappa o mamma är så stolta att hon går med den....med vårt stöd än så länge. Hon är så söt när hon tar sina små babysteg....hihi. Pluttan vår!OVAN: Här är familjen ute på gården o leker lite till Tildas förtjusning, denna gången gick det bättre att gunga än sist vi prova! Nu gick det ju riktigt bra!
OVAN: Här har vi minsann roligt både med pappasen o mammsen och vid väntan på lunch/middagOVAN:Tilda har himla kul med sin lilla "Bebis", och på ett av fotona syns alla hennes 4 små bissingar! hihi....vår stora tös!

Inga kommentarer: