tisdag 18 november 2008

Tisdag kväll

Go afton kära läsare!
Tänkte uppdatera lite med bilder o text.
Som ni säkert vet vid detta laget så går jag å tränar på ett gym här på Lindeborg, och dom har börjat med ngt nytt som kallas Flowin, och jag tänkte jag skulle prova på detta o skrev upp mig på ett pass i går. O fy attan vad grymt jobbigt det var......man märker att man inte har nån styrka i armar o mage....tufft. Å inte tala om träningsvärk idag.....pust!
Näe det provar jag inte igen.......eller ja kanske om nån månad när man fått lite styrka....haha.
Idag har jag varit o jobbat på mitt jobb i Lund, ska ju börjar jobba extra vid behov på helger...det var faktiskt kul att få komma hemmifrån lite o vara lite vuxen! =) Givetvis saknade jag min lilla familj och tankarna for till min älskade make ett antal gånger under mitt arbetspass...frågan jag ställde mig eller snarare undrade jag hur det gick där hemma me Tilda, om han höllt rutinerna jag kämpat med att få att gå runt. Men allt hade gått bra här hemma......hihi.
Här har Tilda precis vaknat och mår som en prinsessa, glad och utvilad!Både maken och dottern är fullt koncentrerade på tv´n och på pepparkaks ätandet/ majskroksätandet

Nelson vill me ha nåt gottit, hoppas att Tilda ska tappa nåt åt honom =) Visst e dom bara för söta?Kladdigt blir det när man äter majskrokar, tur pappa sitter bredvid och kan torka upp efter mig....hihi. Tilda bara älskar sina små majskrokar och för att inte tala om hur mkt hon tycker om pepparkakor!Älskade Tilda, hur kan man bli så söt som du? Ditt leende värmer verkligen mammas o pappas hjärta, du förgyller våra dagar. *kärlek*

1 kommentar:

Anonym sa...

ja visst är de lite små "skönt" att komma hemifrån och jobba lite... de är både bra & dåligt, för visst saknar man ihjäl sig efter dom små liven men de är sååå skönt när man kommer hem sen och känner att man fått nya krafter på något viss =O) dessutom är de aldrig fel att dryga ut kassan lite..... =O) jag bara älskar den bilden där jocke & tilda sitta och tittar på tv och äter hahahaha