onsdag 12 november 2008

Onsdag kväll...

God afton gott folk.
Nu skämmer jag bort er med ännu ett inlägg för dagen. En del har hänt sen jag skrev tidigare...Jag vart ju i Lund idag o pratade me nya chefen och lämnade in kvitto för friskvårdsbidrag eftersom jag börjat träna. Fick det beviljat! Skrev även upp mig på att va timvikarie tills jag börjar jobba! Yes....ska bli kul att börja jobba igen så smått, även om det nu råkar vara inom vården. Så nu ska jag jobba tisdag dag o onsdag kväll nästa vecka och Jocke har tagit semester så han kan va lite pappa.....Sen blir det helger som kommer att gälla för min del.
Innan vi hämtade gubben efter jobb idag så vart vi inom ICA Maxi Toftanäs och jag glömde vagnen hemma så jag tänkte göra ett försök med att ha henne sittandes på sätet i kundvagnen....Ett himla bra försök!! Hon var så duktig, höllt sig fast i stången o bara tittade! Duktig tös man har.
Och ännu duktigare var hon ikväll när vi vart på Hockeyn på vår nya fina Arena som är här runt hörnet. Hon gnällde endast en gång o det var när jag gick iväg o hon blev lämnad ensam me Gustav o pappsen...hihi, vadå mammakär ;)
Hur som helst skötte hon sig bra under hela matchen, och den slutade 2-1 till Redhawks dagen till ära. Himla fin var Arenan och stor.........
Här kommer lite bilder från där vi satt.......ganska högt upp eller rättare sagt högst upp!
Natti natti

Inga kommentarer: