onsdag 24 februari 2010

Bilder!

Här har vi full koncentration framför OS, far o dotter myser innan dagis dax.
Sötaste prinsessan i stan ;)
...Lite fundersam varför mamma tar så många foton...
Här har vi en hjälpsam storasyster som gärna vill mata lillebror med lite hjälp av pappa!
En trött liten prins

Här förbereder vi för första badet...
...lillkillen får plats i handfatet vid första badet...
Så där lagom skönt tyckte han att det var
Det var skönare att bli torkad och ännu skönare var
det att få sin pyjamas på sig.
Tilda med bästa kompisen Tindra...
En sovande Teo, vikt idag 2690 gram
Tilda väger idag 10,4 kg och är 82 cm lång!
Älskade ungar
...Detalj i köket...
Jag sitter här medans pappa och dotter är ute och åker pulka, lillkillen sov i babysittern
men vaknade nu för sitt mål mat!
Ha d bra.
Ciao

2 kommentarer:

Sanni sa...

Vilka härliga foton.....Bara älskar fotona o mina syskonbarn, min svåger o min underbara syster som jag ÄLSKAR.....Kramisar Maggan

Hanna sa...

Åh va kul med lite blogg bilder!!! när åker ni imorrn? annars kanske jag hade kunnat titta förbi imorrn :) ha en mysig kväll! kram kram